måndag 11 april 2011

Välkommen

Jag kände ganska snart att Facebook är en aning begränsat. Det är ett ypperligt medie för korta meddelanden och uppdateringar, men jag tror att många av oss längtar efter att få läsa mer om meditation. Att få dela tips, tankar, idéer och övningar. Att verkligen få förkovra oss.
Därför föddes idéen med den här bloggen.

Jag tänker mig att det blir en öppen blogg. Att vem som helst får gästblogga. Att vem som helst får läsa. Syftet är att sprida meditationens kraft. Så berätta gärna mer om just din meditation. Kanske vill du även dela med dig av din favoritmeditation och ge en massa andra tips. Här är vi en salig blandning av totala nybörjare, trevare och erfarna.

Mejla mig din text på stillatankar@gmail.com om du är intresserad av att få den publicerad.

Let´s meditate!

2 kommentarer:

annika sa...

Så klok du är. En blogg passar ju syftet mycket bättre, nu när man ser det stora intresset. Jag återkommer med någon text, hoppas jag!

Stilla tankar sa...

Annika - ja, jag kände så också. Och det är så roligt att det är så många som är intresserade. Hoppas vi blir ännu fler. Och det vore jätteroligt att publicera en text av dig.
Och vid mitt nästa inlägg länkar jag till dig och det där fina fotot, som jag gärna vilar i